Vállalati adminisztratív munkatárs munkaköri leírás

Feltöltve: 2021.11.19.
Utoljára módosítva: 2024.03.14.
Mintát készítette: Jogkövető szerkesztőség

A Vállalati adminisztratív munkatárs tevékenysége magában foglalja levelezések, statisztikai jelentések, értékelések, kimutatások, táblázatok, szöveges beszámolók elkészítését.

A munkatárs folyamatos kapcsolatot tart a munkáltató szinte minden osztályával, egységével, és részt vesz a gazdálkodó szervezetek és intézmények között áramló adatok regisztrálásában. Az ügyiratkezelés szabályai szerint iktat, sokszorosít, és postázza az ügyiratokat. Feladatköréhez tartozik a levelezési ismeretek alkalmazása és levélszerkesztés is.

Az értelmezhető és érvényes jogszabályoknak megfelelően elvégzi az egyszerű ügyiratok és hivatalos levél formaalakítását, valamint egyéb belső iratok készítését. Elkészíti a gazdasági tevékenységgel kapcsolatos iratokat, és részt vesz a pénzügyi folyamatokkal kapcsolatos nyomtatványok kitöltésében.

A vállalati adminisztratív munkatársnak középfokú végzettséggel kell rendelkeznie, és szükséges a szövegszerkesztő és táblázatkezelő programok ismerete. Szakmai tapasztalat, különösen titkárnői gyakorlat és adminisztrációs ismeretek előnyt jelentenek.

Vállalati adminisztratív munkatárs munkaköri leírás