Intézményi kommunikátor munkaköri leírás

Feltöltve: 2021.11.19.
Utoljára módosítva: 2024.04.18.
Mintát készítette: Jogkövető szerkesztőség

Az intézményi kommunikátor főbb feladatai

  1. Szóvivői és vezetői feladatok ellátása, sajtótájékoztatók és rendezvények szervezése.
  2. Segítségnyújtás és szaktanácsadás rendezvény témájában, prezentációk készítése és kutatások végezése.
  3. Közhasznú információk felhasználása prezentációkhoz, kép- és hanganyagok gyűjtése.
  4. Technikai eszközök kiválasztása és prezentáció megtartása.
  5. Csoportvezetés, képességfejlesztő tréningek tartása, programok szervezése.
  6. Döntések előkészítésében való részvétel, háttérinformációk szolgáltatása, szakértői rendszerek használata.
  7. Belső kommunikáció szervezése, problémák feltárása és kezelése.
  8. Emberi erőforrás-menedzsmentben való részvétel, érdekegyeztetés, válságmenedzsment.
  9. Vállalati információs rendszerek használata, gazdasági ügykezelésben való részvétel.
  10. Médiaanyagok előkészítése, kapcsolattartás szerkesztőségekkel és más intézményekkel.
  11. Webes tartalom előkészítése és moderálása, site tervezése és karbantartása.

Képzettségi és egyéb feltételek

  • Érettségi bizonyítvány
  • Szakképesítés
  • Szervezőkészség, precizitás, nyitottság, megbízhatóság stb.

Az intézményi kommunikátor feladatai közé tartozik a kommunikáció széles skálája az intézményen belül és kívül is, valamint a prezentációk és rendezvények szervezése és lebonyolítása. A betöltéshez szükséges végzettségek és képességek között szerepel a szervezőkészség, precizitás és kapcsolatteremtő képesség.

 

Intézményi kommunikátor munkaköri leírás